Založ si blog

Naozaj žijeme v 21. storočí?

Mal som 6 rokov. Išiel som s mamou okolo zaujímavej budovy a opýtal som sa, kto v tej budove býva. Zaujala ma aj zaujímavá anténa.

 

Odpoveď mojej mami bola nasledovná:  V tejto budove nikto nebýva, ale ľudia sa tam chodia modliť, vzdávať úctu bytosti, ktorú si vymysleli a prosia ju o ochranu pred všetkým zlým. A ta anténa je kríž, ktorý symbolizuje utrpenie.

 

Iba som pokrútil hlavou a nijako som nemohol tomu uveriť, že dospelí ľudia sa takto správajú. Nakoniec som si to vysvetlil tak, že dospelí ľudia to berú len ako zábavu a v skutočnosti v nič neveria.

 

Keď sme sa presťahovali na dedinu, chodil som so spolužiakmi na náboženstvo lebo etická výchova sa kvôli jednému žiakovi neoplatila. Pán farár, po dohode s mamou, sa ma na nič nepýtal. Hodinu náboženstva som si odsedel a počúval, a doma som kládol otázky.

 

Mám už 36 rokov a stále nemôžem pochopiť, ako môže niekto veriť vo vymyslené bytostí. Vysvetľujem si to tým, že strach človeka zo smrti je taký veľký, že je ochotný uveriť všetkému, čo ten jeho strach zmierni. Aj nereálnym veciam.

 

Všetko nasvedčuje tomu, že všetky náboženstva boli vymyslene na manipuláciu a ovládanie ľudí. Ak je niekto od mala programovaný neustálym opakovaním nezmyslov, tak tým nezmyslom aj uverí a s tým sa nedá nič robiť.

 

V jednej debate som sa opýtal jedného veriaceho dievčaťa, či by bola ochotná zabiť svoje dieťa, keby jej to prikázal Boh, alebo nejaký zástupca Boha na zemi. Jej odpoveď ma zarazila. Odpovedala mi,  že pre ňu je Boh a cirkev znamená všetko a spraví čokoľvek čo jej prikážu, lebo Boh zlo nedopustí.

 

Toto je názorný príklad toho, aké je náboženstvo nebezpečné. Stačí aby sa takýchto ľudí ujal nejaký psychopat, ktorý ich v mene Boha dovedie ku nešťastiu. Príkladov v histórii je dosť.

 

Náboženstvo prešlo dlhým vývojom, cirkev existuje viac ako 2000 rokov. Má bohaté skúsenosti a vie, ako možno človeka zmanipulovať a ovládnuť. Pracuje na tom už od útleho detstva.  Hovorí sa, že tisíckrát opakovaný nezmysel sa stáva pravdou. Preto bolo vymyslené modlenie.

 

Ak chceme niekoho ovládnuť, potrebujeme o človeku vedieť všetko, vrátane vecí, ktoré ho trápia. Preto bola vymyslená spoveď.

 

Neexistencia niečoho, čo neexistuje, sa dokázať nedá, lebo to neexistuje.

Tak isto ako sa nedá dokázať existencia zúbkovej víly a podobných nezmyslov.

 

Boh je väčší, ako najväčšia ľudská slabosť a toho sa treba báť. Ľudia si vymysleli dobro a zlo, nebo a peklo. Nikto nechce prísť do pekla. Boh veriacim odpúšťa, cirkev z nich urobila poslušné baránky pripravené plniť božie prikázania, pokyny božích zástupcov na zemi – kňazov organizovaných v cirkvi svätej.

 

Život veriaceho človeka je jednoduchší, má naplánovaný celý  život, má barličku, o ktorú sa oprie v ťažkých chvíľkach, a keď sa mu niečo nepodarí, tak to tak chcel Boh. To je dôvod, prečo ľudia, ktorí si nevedia sami naplánovať život, nedokážu sa rozprávok o Bohu a všelijakých svätých vzdať.

 

Poznám veľa ľudí, ktorí chodia do kostola len pre pokoj v rodine. Ešte jedna generácia vymrie a skončia aj náboženstvá a konečne budeme mať svätý pokoj od všetkých svätých.

 

A ešte jedna poznámka: Ak by mladí ľudia mohli rozhodovať o svojom náboženstve sami, keď dosiahnu vek dospelosti – 18 rokov, cirkev by zanikla. Všetci spolu by sme oslavovali sviatok zimného slnovratu a tešili by sme sa na dní, ktoré nám prinesú stále viac slnečných lúčov.

Výborný biznis? Neverím

14.01.2019

Posledné dva roky mám každý deň niekoľko telefonátov, ktoré mi komplikujú život. Človeka to dosť otravuje. Hlavne ak šoféruje, odstaví auto, volá späť a nedá sa dovolať. Keďže podnikám, dvíham všetky prichádzajúce hovory. A volám aj späť. V telefóne sa ozve mladý hlas: „Dobrý deň, sme firma, ktorá sa zaoberá investovaním peňazí…“ A [...]

Dotáciou občan neušetrí

04.02.2017

Pozeral som televízne noviny a odrazu som tam zbadal ľudí, ktorí vyzerali ako zmoknuté kurence a nechápali, prečo ľudia nevyužívajú dotáciu na zateplenie rodinného domu, keď je taká výhodná. Dokonca ju zvýšili z 30 na 40 percent a stále nič. Chúďatka, kšeft im nevyšiel. Naša vláda stále nechce pochopiť, že občania slovenskej republiky nie sú sprostí. Aj keď [...]

Amerika je Amerika a Slovania sú Slovania, to je fakt

07.08.2016

Je veľmi zaujímavé pozorovať správanie sa ľudí. Ak sa na veci pozriem z nadhľadu, ako nezávislá osoba, zhodnotím fakty, dopracujem sa k veľmi zaujímavému výsledku. Človek je tvor, ktorý potrebuje nepriateľa. Ak žije v spoločnosti bez kriminality, v spoločnosti, kde sa nemá na kom vyzúriť, potom vzniká problém. Asi to ma geneticky dané. Stále si potrebuje dokázať, [...]

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 78900x
Priemerná čítanosť článkov: 7173x

Autor blogu

Kategórie